Jaha då var Maj redan slut...Det fick rasande fort men det var nog utan tvekna den mest händelserika månaden den här året - så här långt i alla fall. I början av måndaden gick jag fortfarande på Wik och nu är jag hemma igen. Vilken som sagt blev en chock för både kroppen och hjärnan.
 
Hur som helst har jag sammanfattat månaden i några punkter som vanligt.
Så i Maj har jag:
  • Jobbat med mitt egna projekt i skolan och jobbade ända in i det sista.
  • Tagit många springturer och promenader i kvällssolen.
  • Njutit av det somriga vädret.
  • Ätit lunch ute för första gången i år.
  • Haft besök utav Amanda på Wik.
  • Hälsat på fåren i hagen som knappt kom ihåg mig.
  • Sett på Eurovision för fulla muggar och laddat så mycket att jag blev besviken på vinnaren.
  • Alexandra, Amanda och jag gick till Roparberget i värmen och hade picknick.
  • Bakat och hängt inför Wikdagen och vårutställningen.
  • Äntligen fått träffa Ann-Kristin igen - om det så bara var för en vecka.
  • Haft utställningen tillsist och fick då besök utav Josefine och Ian. Mamma, pappa, faster, lillebror, Niclas + delar av hans släkt.
  • Haft interna Wikdagar på skolan.
  • SLUTAT på konstlinjen...
  • Varit på avslutningsmiddag.
  • Flyttat hem igen och lämnat mitt fina rum.
  • Varit tillbaka till Wik och hämtat mer grejer.
  • Jobbat med arbetsorover den senaste veckan.
  • Jobbat helg igen efter ett jag kommit hem.
  • Haft min första körlektion för det här året
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0