Stiftpennor 40 kr, Anteckningsblock 15 kr & Hörlurar 40 kr - TGR 
Smink - Elf, Eleven
 
Jag passade på att handla lite nytt smink i lördags så att jag slapp beställa från nätet. Det transparanta pudret från elf är en favorit och likså deras foundation. Dock har jag inte testat denna men valde att göra det nu då den jag brukar använda var slut. 
 
Sen fyllde jag på pennförrådet det blir aldrig fullt när man läser design eller konst) med några stilrena pennor. Sen kunde jag inte låta bli det fina glittriga annteckningsblocket heller. Tillsist köpte jag ett par lika hörlurar som jag redan har men som har gått sönder eftersom att de är så snygga och billiga.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0