Idag har jag haft en dags lektion i Form som gav mycket mer än jag trodde den skulle göra. När jag gick hem kl 5 var jag först förrvirrad men insåg sen efter lite handledning från min lärare Ebba att jag lärt mig så otroligt mycket under de där timmarna. Det är precis därför jag är där så det var ju skönt att komma till den insikten efter förrvirringen (som också Ebba sa var bra - där fick jag svar på en fråga som jag haft i många år!). 
 
Men hur som helst är det mycket som borde göras just nu men som vanvligt den här årstiden har jag inte lika mycket energi som jag brukar ha. Men jag duschade, tvättade och gjorde en kycklingsallad till middag när jag kom hem i alla fall.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0