Två hundar ville åka bil så gärna. Men den lilla kunde inte hoppa upp i bilen - sötis.
 
Den här helgen har jag som sagt varit hem till mamma, pappa och Robin. I fredags blev det som sagt middag och bad. Sen igår åkte pappa och jag och shoppade lite smått. Jag körde båda vändorna (försöker att hålla körningen uppe). Sen körde jag till Niclas och så hälsade Niclas och jag på hos farmor en kort stund innan det blev middag med Niclas föräldrar. 
 
Sen idag har jag befunnit mig på resande fot hem till mig. Men tack vare en försenad buss missade jag tåget med en minut och fick vänta en timme på nästa - väldigt surt! Sen blev det en tung promenad hem i regnet. Så nu tänker jag bara tvätta och sen ladda för en ny vecka.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0