I helgen har jag varit hemma hos de andra. Vi firade ju mitt körkort i fredagskväll och sen igår jobbade jag 11-21. Egentligen har jag sagt ifrån mig jobb nu men jag hade tagit det här passet åt en kollega sedan ett bra tag tillbaka. Dock var det personalbrist (dom sliter så därför är det hemskt att se) så jag fick erbjudande om att jobba idag också men jag erbjöd mig bara 8-15 för att jag ville komma hem i tid men det gick inte att få ihop så istället kom jag hem i tid. Hur som helst trodde jag att det skulle bli svårare att komma in i jobbet igen än det blev. 
 
Dock har jag haft ont i huvudet HELA dagen. Jag vet inte om det är för att jag slappnade av nu efter flytt, körkort och första kursen. Men de stunder som huvudvärken var bättre var jag ut och körde en runda med mamma och Robin och sen en bit med pappa påvägen hem. Jag vill ju inte släppa och glömma allting nu. Dessutom har jag lite finlir att öva på fortfarande.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0