Oktober börjar lida mot sitt slut... Och vi kommer in i den tråkigaste månaden på året enligt mig strax. Men först en tillbakablick på månaden.
Jag har:
  • Ätit tårta för att fira mitt körkort och veckan efter en god middag hemma. 
  • Åkt hem till mamma och pappa och kört lite för att hålla körningen uppe.
  • Varit på 95-årskalas hos min granne.
  • Haft den första riktiga presentationen utav ett grupparbete och projekt. 
  • Skypat med Ann-Krisitin och Alexandra (så jag saknar dem!).
  • Haft en minikurs i första hjälpen.
  • Avslutat första kursen i programmet med examiationsuppgifter som gjorde mig helt slut.
  • Haft två veckor och verkstäderna för att jobba med metall, trä och cibatol.
  • Försökt tagit någon spngtur och promenad i höstskogen. En blev med Niclas.
  • Slapat med Niclas till Dollarstore och shoppat behövligheter til hushållet mitt.
  • Fotat massor utav hösten!
  • Gjort klart mina produkter ifrån verkstadsveckorna - efter att ha jobbat övertid.
  • Varit på en shoppingtur med pappa.
  • Hälsat på Niclas, hans föräldrar och hundarna 
  • Hälsat på farmor en kort sväng.
  • Börjat med perspektiv och färgteori i kursen.
  • Varit på halloweenfest på skolan.
  • Firat Robins 20-årsdag med en vrakmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0