Ikväll är jag riktigt trött, negativ och stressad. Jag har en person inom mig som efter 7 h i skolan diskuterandes på ett grupparbete bara vill träna, vara ute i solen och se på serier när solen har gått ner. Men sen har jag den andra planerande/diciplinerade personen som vill börja på ett examinationsarbete eftersom jag vet att jag måste det så småningom. Men det går liksom inte. All min inspiration och kreativitet är som bortblåst. Så jag struntade i plugg och tog en promenad idag med. Jag vill verkligen passa på när det är så fint väder. Jag kom fram till att det var bäst så för mig.Det har ju aldrig varit så här varmt i september.
 
Hur som helst har jag (förrrutom grupprbetet) skissat idag också.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0