Idag har jag variit ledig så igår tog jag sällskap hem med Amanda. Så idag har jag varit hemma och hälsat på. Jag hoppades på att få sova gott inatt då jag sovit oroligt (inför kursstarten och framtiden) de senaste dagarna men det blev sådär. Jag somnade tidigt efter att Amanda och jag hade gått supermycket igår (så mina ben värkte) men inatt vaknade jag tvärt av riktigt ont i magen men helt plötsligt bara släppte det.. Usch jag vill få ännu mer att tänka på nu än den riktiga kursstarten på måndag... 
 
Hur som helst har jag umgåtts med Mamma idag. Vi tog en promenad på förmiddagen. Det har ju varit så himla varmt och soligt - inte känns det som hösten är här än heller! Så sen har jag suttit på balkongen och organiserat lite bland kurslitteratur. Men blev det kyckling till middag med pappa, Robin och Niclas. Efter en vecka hemifrån och nästan en vecka för mig själv var det riktigt mysigt!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0