Glöm det där jag sa (skrev) om att hösten är påväg.Tydligen har sommaren stannat lite längre (precis som jag hade hoppats) och vädret var lika tip topp som igår. Så jag tog en promenad i grannskogen på dagen för att utforska min nya stad lite mer och jag kan säga att jag blir bara mer positivt överraskad varje dag över hur fint det är. Dessutom blev jag sugen på att bada. Jag har ju inte badat på hela sommaren så det är väl därför jag vill det hela tiden.
 
Annars har jag jobbat lite med en grupparbete idag så det har inneburit att jag har skissat mycket. Jag satt bland annat och gjorde det ute i solen såklart. Kan inte vädret vara såhär hela hösten?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0