Kate Spade Briefcase
För rosaglitter för modern faux rosa marmor för datorskydds fodralGuld- glittermarmor för enorm moderiktig modern laptopskydd
 
Jag söker efter en dataväska. Jag hade siktat in mig på en förra året på Clas Ohlsson men den har nu gått ur sortimentet. Otroligt nog hittade jag den dock på fyndiq för ett tag sedan men jag var för seg att agera så den han köpas (det fanns bara en kvar). Så nu letar jag igen men det enda som jag hittar är tråkiga svarta för minst 500 kr. Förrutom dessa här över då men de beställs atingen från Kina eller är för små och jag vet inte om jag vågar prova.
 
De första är t.ex från Lightinthebox, har någon erfarenhet från att handla där? Något roligt som detta är i alla fall det som jag är ute efter.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0