Igår jobbade jag sista dagen den här sommaren. Efter 6 veckor. Därför är jag såklart helt slut nu. Men därför blev det en supergod middag för att fira igår. Det regnade på dagen men på kvällen sprack det upp och blev en fin kväll. Samma i fredags efter hade vi tacokväll efter att jag slutade 3. Men jag var så trött båda kvällarna. Det är liksom som att en 10 eller 6 veckors lång spänning har släppt. 
 
Därför är tanken på skola något jag egentligen  inte vill tänka på nu. Nu är jag redo för sommar. Jag måste samla lite energi först i alla fall. För just nu (förrutom 9 timmars vila) är jag ej utvilad. 
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

smarrigt smarrigt gott =)

ha en fortsätt bra dag
kram

2017-08-20 @ 10:01:51
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0