Jag är tillbaka hemma hos mig igen. Så sommarledigheten är därmed slut för min del. Igår sa jag hejdå till Niclas och idag till mamma, pappa och Robin. Eftersom att jag har träffat Niclas mycket mer än vanligt den senaste tiden känns det märkligt. Lika så att jag nu blivit van att bo hemma igen efter dessa två månader som jag gjort det när jag jobbat. Det trodde jag inte när sommaren började. 
 
Hur som helst fick jag hjälp och skjuts utav mamma, pappa och Robin idag och sen att de lämnade mig på eftermiddagen har det varit lite ensamt. Men jag vet att jag snart är inne i det igen.
 
När vi kom fram idag köpte vi sallad/lunch och hade picknick. Därav bilderna.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0