Min födelsedagspresent (förutom gåskorna från mamma och pappa) var denna parfym från mig själv och Niclas. Men den inhandlades för 2 månader sedan när Niclas och jag åkte båt med hans släkt. Grejen är att jag älskar designen på Marc Jacobs parfynflaskor (såklart) och har därför alltid velat ha en och den här gången fick man en neccessär på köpet. Så efter många om och men valde jag att köpa den här nya "Daisy Dream Kiss" till mig själ. Men Niclas valde alltså också att betala halva. Detta gjorde att jag själv kom undanmycket billigt och iland såg jag dessutom att den kostade ca 300 kr mer.
 
Jag gjorde med andra ord ett riktigt kap.
I Taxfreen kostade den 460 kr men i land och oline kostar den ca 750 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0