Den här nya och roliga låten från Go Royal (Bakom "Swedish Fika") passar bra idag. För idag går jag in på andra året på högskolan. Jag är beredd på ett ton med saker och göra för att vara beredd på det värsta. För det blir nog tungt att komma igång  igen men kul så småning om hoppas jag. Jag  är väl så redo som jag kan bli ändå?
 
Hur som helst var låten väldigt rolig. Det blir nog en väl  spelad låt på kåren och nationerna i höst? Haha. Livet som student är för mig sådär med maten - tråkigt. Men sen är ju mitt program inte lika teoretiskt och däremed inte mycket tentor men inlämminginsuppgifter som ska presenteras och garanterat lika mycket tid av livet.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0