Som jag skrev i morgonens inlägg har jag sådan pluggångest nu. Jag har gått och väntat på ledighet hela hösten men nu ser jag inte ljuset i tunneln längre. Jag ser inget ljus förrens till i sommar egentligen och jag har känt magkatarren i magen hela helgen. Lite spontan julavslutning med några vänner blev det i alla fall den här helgen, för att skjuta plugget åt sidan.
 
Förlåt för all negativitet. Läs inte min blogg om ni inte mår bra av dessa ångestfyllda inslag som dyker upp ibland. Men jag hoppas på något sätt att det visar en liten verklig bild mitt i alla shopping och ytliga - svårt att hitta balans. 
 
Glad tredje advent i alla fall!
Ta hand om er! Stressa inte för mycket inför julen, snälla.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0