Idag har jag riktigt adventsmys. Vilket känns som första gången för att vara mig på flera år. För mamma, pappa, Robin och Niclas kom hit och tittade på julbocken och dess årliga invigning. Samt strosade runt på stan tilllsammans med hela stan. Julmarknaden var det dock alldelses för mycket folk på så det blev bara lite handlning på Clas Ohlsson och Coop. Jag fick hjälp att fixa min taklampa och sen fick jag för mig att köpa en liten adventsstjärna till mitt fönster.
 
Sen är det ju också först advent så då blev jag sugen på att prova hallonlakritsgögg och skumtomtar med lingonsmak. Det var riktigt gott alltihop! Dessa tomtar var en aning syrligare en vanliga och enligt mig var det en stark tumme upp.
 
Sånt här adventsmys har jag inte haft på länge och vilken helg jag har haft!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0