Den här veckan har varit tung. Den har varit slutet på fem tunga veckor och en intensiv kurs. Hur som helst har jag precis haft kursavslut samt portföljsamtal idag och slutredovisning hela dagen igår. Chefen från företaget SWT i Vargberg som vi samarbetat lite med kom hit op presentationen igår vilket var väldigt roligt. Det var det företaget som vi träffade när vi var på studieresa till Varberg för en månad sedan.
 
Men nu är jag helt utmattad och tom efter allt. Jag har inte mått så bra hela hösten så jag vill bara sova medan regnet öser ner fram till jul. Men första måste jag diska och tvätta. Sen börjar ju nästa kurs imorgon också - så ingen längre vila här inte!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0