Jag har fått någon sorst förkylning men jag är inte förvånad då jag sist var sjuk i November. Fast jag  trodde att det skulle bryta ut något redan efter mekaniktentan - för nästan en månad sedan.
Hur som helst har jag känt att det varit något på gång de senaste dagarna men inatt började det kännas att det fanns något i halsen. Dock var det inte mycket till halsont. Men jag vaknade från och till inatt. Samt hyffsat tidigt imorse så det blev te med honung till frukost. Det blir nog en kopp till under dagen/kvällen.
 
Jag vaknade också till strålande sol som förskte ta sig in genom fönstret vilket i alla fall var mysigt på en söndag. Vi får se om det ändå blir en kort promenad idag - bara för att få lite D-vitamin.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0