Jag känner mig som pånyttfödd till mitt vanliga glada jag igen (är alltid nedstämd vintertid) eftersom att idag har jag tränat. Jag hade tänkt att börja för en månad sen när tentan var avklarad men sen dess har jag väntat på ett bra tillfälle som aldrig kommer, plus varit förkyld. Men idag tog Madde och jag sällskap till ett gym och tack vare hennes push känns det som att jag har kommit igång igen (jag hoppas bara det förblir så). Efterråt promenerade jag hem i ett solig vinterväder - inte ett moln på himlen.
 
Ja idag är en bra dag. Först lektion från 9-12 och sen träning. Dessutom började jag lite smått i måndags och tisdags med pokerwalk och cykeltur. Men att komma igång med "riktig" träning igen har varit fruktansvärt svårt vilket har gjort att jag mått dåligt. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0