Jaha då var den här, sista helgen i Februari, över. Generellt har jag kört massa bil den här helgen och att jag har haft värsta träningsvärken någonsin (i hela benen, speciellt insida lår). I lördags kunde jag knappt gå.
 
Men här är en bättre summering till bilderna
 
I fredags - Jag hade en lektion på förmiddagen. Sen på eftermiddagen kom Niclas föräldrar på besök för att se hur jag bor. Sen åkte jag hem hem och stannade hos farmor en kort sväng på vägen. Så jag fick åka med (eller jag körde) pappa resten av vägen. Sen blev det pappas pizza till middag. 
 
Igår, Lördags - Solen sken då mamma och  jag gjorde en utflykt till ett klädvaruhus på landet. Jag körde båda vändorna. Sen var jag hundvakt med Niclas. Jag körde för första gången helt själv i bilen till honom (rolig känsla!). Vi matade får och promenerade hundarna innsn fick middag hos mamma och pappa. Sen på kvällen körde jag tillbaka till Niclas lagom till Mello.
 
Idag, Söndag - Jag vaknade tidigt efter en natt med inte mycket sömn pågrund av en gnällig hund och träningsvärk. Vi matade och promenerade djuren igen innan jag tog bilen hem (fortfarande samma känsla andra gången. Haha). Sen blev det fika hos farmor innan jag åkte hem till mig igen och promenerade sista biten innan det blev mörkt.
 
Ikväll ska jag sova tidigt. Jag har varit trött hela dagen och pågrund av träningsvärken då det gjort ont att bara ligga på rygg och speciellt vända sig och röra benen i sängen. Men nu har det lagt sig hoppas jag (peppar peppar). Det var nästan så att jag fick äta upp det där med att träningsstarten "gick så bra". Haha 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0