Veckans arbete.
 
 Den här veckan/de senaste fyra dagarna har jag jobbat intensivt i CAD. I måndags hade jag ingen aning om hur programmet fungerade och om jag skulle förstå någonting. Sen i tisdags var det tungt. Men igår gick det förånandsvärt mycket bättre (Då jag gjorde "öronsnäckan" i guld). Sen idag gjorde jag grisen (som inte gick lika bra) men jag är imponerad av mig själv som faktiskt förstår principen nu. Jag ser likheterna med Sketch Up. Dock har har fyra intensiva dagar tagit ut sin rätt för inatt drömde jag att jag  var instängd i programmet, försökte upprepa olika komandon och vaknade orolig. Haha
 
Sen har jag varit förkyld men de har redan blivit bättre. Men jag har frusit och svettats om vartannat de senaste dagarna samt varit lite seg och hängig. Men annars verkar det ha varit en miniförkylning *peppar peppar (även om många andra i klassen också varit drabbade). 
 
Några andra tankar:
 
  • Till helgen hoppas jag på lika fint väder som i veckan. Det har verkligen varit tråkigt att ha suttit inne i en mrök datasal under dagens ljusa timmar när det har varit så vårigt ute.  
  • Jag har även fått lite skissning gjord och inskickad igår och idag.
  • Den här veckan har det varit öppet hus på högskolan. Det fick mig att minnas att  jag var här för ett år sedan och nu är jag redan van med stället (hyffsat i alla fall).
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0