Idag har jag haft en lång dag med massa mellanredovisningar (både lyssnat och pratat). Jag har varit så nervös över det och tentan nu i några dagar så imorse var jag där en timme tidigare så jag var ganska nervös. Sen byggdes det upp mer och mer då förväntningarna var högre än någon hade trott och dessutom fick jag inte redovisa förrens efter lunch. Vilket gjorde att när jag väl hade gjort det på eftermiddagen och spänningarna hade släppt var jag helt slut av utmattning. Dessutom var jag själv då min gruppkamrat var på semester, vilket jag vetat sen början av projektet, men som gjorde att allt kändes svårare.
 
Hur som helst är det skönt att det är över men all kritik måste gås igenom och ett beslut måste tas så jag var tvungen att gå tillbaka till skolan och jobba efter middagen. Kul nog fick jag sällskap av min klasskompis Camilla. 
 
Men som ni förstår är mitt stressande inte över för nu börjar det verkligen närma sig mekaniktentan och slutredovisningen nästa vecka. Gah! Jag har verkligen svårt att hantera saker parallellt. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0