Här köpen från 2016 är jag supernöjd med. Men ska jag plocka ut några få absoluta favoriter får de bli de bästa fynden får det bli:
 
  • Den grönmönstrade tröjan från Reeplay som jag bara betalade 300 kr för istället för 1300kr. 
  • Jeansen som var perfekt i längd och jag betlade 250 kr - halva priset.
  • Den randiga långklänningen som också var alldeles perfekt på längden och drömmig på.
  • Bootsen längst ner från Vagabond som jag betalade 500 kr istället för 1200 kr.
  • Min dator som jag fick en 1000-lapp billigare.
  • Resväskan som jag alltid hade drömt om och kostade 1000 kr istället för 1300 kr.
  • Dataväskan från Ebay för 216 kr!
  • Halsbandet från Bikbok som jag betlad 30 kr istället för 130 kr för.
Samt plånnboken och passfodralet från accent. som jag betalade 300 kr för totalt istället för det dubbla.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0