I December började jag se om Gossip Girl. Jag vet inte varför jag slutade titta så jag missade slutet och om jag ens hade sett något av den sjätte och sista säsongen (Men jag visste ändå vem Gossip Girl var pågrund av spoilers tråkigt nog) . Men vad jag inte visste var att den sista sjätte säsongen bara hade tio avsnitt så jag tror att jag bara missade de 5 sista avsnitten typ. 
 
Men det var värt att se om serien delvis pågrund av kläderna - speciellt Blair Waldorfs stil. I varje avsnitt ser hon fantastisk ut. Sen får vi ju inte glömma de scener som utspelar sig i Paris och självklart New York. Hur som helst såg jag klart på det för någon vecka sedan men Gossip Girl kommer alltid vara en klassiker.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0