Just nu har Lindex 3 för 2 på rean och jag har hittat massa fint som jag har provat. Ibland tycker jag om att prova det som jag annars inte skulle köpa. Som dessa färgglada plagg från Holly & White t.ex. De kändes väldigt preppy och Blair Waldorf. Jag tycker att det är en jättefin stil men bara byxorna i Manchester med gulddragkedjor satt någorlunda bra.
 
Men till dem som vill ha färgglatt kan jag tipsa om detta märke! Jag tycker att en gnutta färg på kläderna livar upp tillvaron. Jag minns att jag för flera år sedan letade som en galning efter en stickad tröja i den där gröna färgen (det var något som jag hade fått för mig bara). Nu hittade jag den men det var tyvärr för sent.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0