Då är äntligen Januari över. Den här månaden har varit tung. Jag hann med att fira Josefins födelsedag innan jag åkte tillbaka till mig i början av månaden och året. Sen var det tentaplugg som gällde (parallelt med projektarbete) i två veckor där jag drev på mig själv så mycket att jag blev helt slut. Dessutom mår mormor sämre och sämre. Så den här månaden och början på året har kännts mörk.
  • Firat in det nya året med Niclas, Frida, Markus och James.
  • Firat Josefins födelsedag hos Frida och Tobias.
  • Tentatpluggat mekanik och hållfasthet tills jag gråtit i två veckor. 
  • Avslutat galgprojektet.
  • Varit hem och hälsat på mormor, farmor och familjen. 
  • Fått Godkänt på tentan och fått koppla av lite.
  • Bowlat med Frida, hennes syster och kompisar.
  • Shoppat skor med Niclas.
  • Påbörjat en ny kurs i skissteknik och CAD-modellering.
  • Sett filmen "La la land" på bio.
Så mot slutet av månaden och den sista helgen kom solen fram efter allt regn i alla fall.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0