Jag tänkte göra en liten recension av musikalen La la land som vi såg på bio igår:
 
För första gången var det jag som ville se en musikal och det var för att jag hade hört att den skulle vara en riktigt feelgoodfilml. Det var den till en början men sen efter mitten och mot slutet vände det och jag förstår att det kan vara därför den fått en del Oscars, men det var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Så jag tycker den var fin men hade hoppats på ännu mer gläde. Men det är väl inte det som alla gånger gör en bra film?
 
Men musiken var fin (det är ändå bra betyg från en som inte älskar musikaler) och jag gillade att det handlade om drömmare. Jag är ju en och därför gillade jag även den lugna låten "The fools who dream" (Den andra trailern). 
 
"This is for the ones who dream . As foolish as the may seem". - Den här är för dårarna som drömmer - hur tokiga de än verkar.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0