Sovmask - Bikbok 25 kr (ord. 50 kr) / Foundation - Maybeline Åhlens / Underkläder - Gina Tricot /  Nyckelring - Gina Tricot 50 kr (ord. 99 kr)
 
Det här var den shopping som jag gjorde på mellandagsrean före nyår. Mycket färg som piggar upp den här tiden på året.
 
Jag har länge tänkt att jag ska ha en sovmask för att jag inte har några rullgaridner. Det är bra på ett sätt men när det blir sommartid blir det kanske jobbigt annars. Den här fyndade jag på Bikbok för 25 kr.  
 
Sen hittade jag en foundation på rea som jag bestämde mig för att prova och jag har faktiskt inte hittat några fel med än förrutom att den inte doftar så gott. Sen passar jag altid på att köpa underkläder när det är billigt och det där nagellacket är ett av mina favoriter från H&M.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0