Den här första dagen på året har varit som den oftast (förrutom vissa år som jag jobbat) brukar vara -  riktigt latdag. Jag vaknade vid 11, åt frukost kl 12 och sen pizza med familjen till middag vid 5. Men snart kickar vardag och nyårslöften innan hoppas jag. Det blev en promenad med pappa på eftermiddagen i alla fall.
 
Mina förhoppningar för det här året är först och främst att klara en tenta om två veckor (jag ångrar att jag inte pluggat idag) och sen att komma igång med träningen igen efter 1,5 års uppehåll...Men sen hoppas jag också att resten av första året på högskolan blir bra och att jag får ett jobb i sommar.
 
Händelser som jag ser extra fram emot är Wikdagen och säsongsavslutningen av PLL! 
 
 
Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, men i torsdags mellandagsshoppade jag med Frida och i fredags umgicks jag med Niclas.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0