Midsommar bland djuren är så som midsommar ska vara. Synd att fåren inte var i närheten för de hade nog kanske velat vara med på en midsommarbild de också. Zingo ville dock bestämt inte. Men Mellvin ställde upp och Tigge kom ändå han.
 
Som ni ser bestämde han sig för att vara med mig på bilderna. Tydligen gillar han mig (fast att jag inte är så gosig mot honom). Men när jag skulle åka hem och äta middag hade jag nämligen honom efter mig. Han skulle gå kring benen, följa efter mig, sitta framför bilen (fast jag startade den), nästan hoppa upp på motorhuven. Ställa sig vid dörren och kika in på mig genom fönstret. Ja han kan minnsann vara gosig den där katten men han blir lätt för busig och rivig så jag har en väldig respekt för honom. 
 
// Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0