Bilder: Ida Sjöstedt.se
Bubbleroom.com
 
Regnjackor -. 1899 kr
1399 kr
Klänningar  - 1799 kr
 
I förra veckan hittade jag på en otroligt vacker regnjacka från mitt favoritmärke, Ida Sjöstedt, som fick mig att tappa andan. Transparant, glittrig och gulddetaljer. Precis det jag gillar. Men fast att det var 50 % kostade jackan 950 kr och att köpa en jacka för det priset när jag är student finns inte riktigt på kartan - fast att en del av mig verkligen vill ha. 
 
Hur som helst hittade jag på dessa regnjackor i andra färger på Ida sjöstedts hemsida  och supermycket annat som jag självklart skulle vilja ha. Även tröjan med glimmande detaljer (vilket är ännu finare i verkligheten) fanns på rean.
 
Men någon dag ska jag köpa något från Ida Sjöstedt. Punkt.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0