Nude Mangifique Cushion Foundation -Loréal
Glam nude BB-cream - Loréal
False Lash wings waterproof Mascara - Loréal
Tranclucent mattifyning powder - Elf
Blotting Sheets - Elf
 
Till sommaren måste ag ha en lättare bas och vattenfast mascara. Mascara är den vattenfasta mascara som ger bäst volym. Den mattande pudret är också mitt favoritpuder men eftersom jag blir ännu mer glansig på sommaren har jag blottingpapper i väskan också (även om alla säkert inte kommer användas), också från elf.
 
Men något nytt som jag provar i år är en BB-cream och en lätt foundation. Foundationen är som en kudde som man duttar på och den hittade jag på Åhlens rea för 100 kr och jag blev sugen på att prova. Den funkar fint och ger ett lätt finish. Sen älskar jag den skinande och lila förpackningen på dessa produkter.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0