Igår var det kalas för mormor fyllde hela 90 år! Jag var i skolan på morgon och gjorde klart min CAD-modell innan jag åkte till mormor på eftermiddagen. Där blev det både smörgåsttårta och Gustav Adolfstårta - mormors favorit. Jag gillar den jag med, den blir roligare än prinsesstårta med märängen i. Sen ser ni ju på bilderna att mormor nu kan bada i blommor.
 
Sen idag tog jag mig hem till mig och fick på köpet en morgonpromenad med mamma. Jag var sen i skolan till mitt på dagen men då blev det en spontansväng till Biltema med Madde och Fredrik för material och färgköp. Det blev även ett stop på Max för lunch till dem och sen ett snabbt kvällsstop på stan med Madde. Så jag har varit på språng hela dagen.
 
//Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0