Jag höll nästan på att glömma månadsdokumentationen för april (för min egen skull).
Men nu när jag ser denna summering känner jag inte vill flänga så mycket nu i maj men det ser ut att bli så ändå. Tur att jag har mycket energi nu. 
 
I aril har jag:
  • Klippt mig och blekt slingor.
  • Myst med lammen och sett två födas.
  • Hälsat på lammen med både Robin och mamma.
  • Fikat i solen hos Josefin med henne och Frida.
  • Gymmat med Madde .
  • Börjat en ny kurs som heter " Designmetoder"med en rivstart.
  • Haft Workshop med norrmän och Pitchträning med drivhuset.
  • Haft intressanta seminarier och börjat med ett projektarbete angående brödrost.
  • Ätit årets första glass på en parkbänk.
  • Gjutit fotinlägg.
  • Firat påsk hemma.
  • Hälsat på mormor och farmor.
  • Varit på bio (skönheten och odjuret) med Niclas familj.
  • Börjat se sista delen av PLL.
  • Varit på frukostshopping och fredagsshopping, samt köpt 3 jeans + 2 kjolar.
  • Fortsatt köra mer bil hemma. Skjutsat Niclas endel.
  • Badat badtunna för första gången för i år.
  • Besökt lammen med Madde och hennes familj.
  • Ätit valborgsmiddag.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0