Vinterns första snö kom i tisdags och försvann i torsdags, men lite kom också idag. Solen har också varit framme endel så i måndags njöt jag av den (och fotade bilderna över).
 
Den här veckan har jag kommit ner i varv efter förra veckan. Resan till Varbgerg och Borås under 42 timmar tog verkligen på krafterna. Därför har jag varit beredd på att en förkylning nu när jag slappnar av (efter hela hösten) men inget har brytit ut (än). Men nedstämd och orkeslös har jag varit.
 
Niclas kom hit i fredagskväll och gjorde sin paradrätt - korvstoganoff. Sen igår var vi till Dollarstore på dagen. Niclas får panik när han går in där så vi hade en deal om att han skulle få gå ut efter en kvart vilket han också gjorde. Men jag kom inte ut förrens 1 timme och 15 minuter. Förstår faktiskt inte hur jag kunde vara där inne så länge (???). Hur som helst handlade vi sedan mat och åkte hem för att laga Tacos till middag. Sen åkte Niclas hem.
 
Så idag har jag varit ensam igen. Men jag har haft en lugn och skön söndag med en liten promenad mitt på dagen, samt diskning och tvättning.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0