Jag har haft två så intennsiva dagar ute på studieresa. Jag har rest tvärs över landet, ca 120 mil och sovit i en gammal fängelsecell. Jag är fortfarande inte hemma och imorgon väntar ytterligare en långdag i skolan. Så jag är inte den mest utvilade människan just nu...
 
Men igår besökte vi textilhögskolan i Borås som var jättehäftigt. Jag har alltid velat göra det och efter att ha känt kreativiten flöda där har jag kanske fått en nya dröm (istället för Beckmans). Det fanns så mycket fint att se.
 
Sen åkte vi vidare till Varberg och möttes av en ödslig och mörk gammal fästning att övernatta i. Vid det här laget var jag så slut (efter ca 8 timmars resande och 2 timmar i Borås) att känslorna tog över. Jag ville verkligen inte sova i en liten gammal fängelsecell på en fästning där det sägs spöka. Men efter en middag på stan hade jag inget annat val. Tack vare tröttheten somnade jag men vaknade några gånger och blev påmind om var jag var. Så bättre nätter har jag haft - men jag sov ändå mer än jag trodde.
 
Idag har vi besökt ett företag i Varberg på förmiddagen och sen ett i Jönköping på eftermiddagen. Nu är jag som sagt påväg hem. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0