Jag försökte att inte falla för Black Friday frestelserna igår, hela veckan och hela helgen. Men jag föll ändå dit. Lite arg på mig själv är jag i efterhand då jag blev besviken på färgen på concealern och jag hade hoppats på större förpackningar. Primern från NYX har jag länge velat prova så passade på när det var 30 % rabatt på allt. Den är annars lite väl dyr för min plånnbok. I samma veva blev jag dessutom sugen på att testa något helt annat, nytt märke för mig - LA Girl. 
 
Jag hoppas på att tredje/nästa intryck är bättre! Black Friday leder verkligen till konsumtionshets och impulsshopping...
 
Jag fick dessutom med någon chocker (eller liknande) på köpet men det fattar jag mig inte på...
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0