Äntligen är den generellt tyngsta och mörkaste månaden på året över! Vädermässigt tycker jag att det till en början inte var lika tungt som tidigare år. Men det har istället varit riktigt tungt i skolan. Efter studieresan i början av månaden har jag känt mig riktigt utmattad. Har bara väntat (pessimist som jag är) på att bli sjuk.
 
Hur som helst har jag gjort detta den här månanden (många roliga saker):
  • Varit tillsammans med Niclas i 7 år - men inte hunnit firat på något speciellt sätt.
  • Avslutat en två månader lång kurs med utställning.
  • Påbörjat en ny kurs och ett nytt projekt.
  • Åkt på studebesök till Varberg, Textilhögskolan i Borås - och ett kort stopp i Jönköping.
  • Sovit på Varbergs fästning - obehagligt enligt mig.
  • Varit på ATTIDUE, mässa, i Stockholm med mamma.
  • Hälsat på lillebror i hans nya lägenhet.
  • Fått första snön för i vinter i mitten av månaden. Det var dock lite lite.
  • Släpat med Niclas till Dollarstore.
  • Haft massa materialworkshops i skolan.
  • Varit på inflyttningsfest hos Niclas kompis Ellen. Utklädd till Lois Lanie och Clark Kent.
  • Jobbat med grupparbete hela månaden.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0