Den här hösthelgen har varit väldigt bra. Vädret var som man ser på bilderna över - fantastiskt ( Varm "Indiansommar" för att dokumentera för framtidens skull).
 
Igår (lördags) började jag dagen tidigt med ett besök hos frissan. Robin gjorde mig även sällskap så sen gjorde vi en liten utfykt med bilen på höstvägarna innan vi åkte hem och åt lunch. För att sen ta en promenad med Niclas, sola och äta hallon på balkongen och sen göra hamburgare till middag alla tre innan jag och Niclas gick över till honom och tittade på Reign och Förhäxad.
 
Idag umigcks jag istället med mamma och mormor. Mamma och jag tog en tur till mormor med dels en bra promenad dit och därifrån. Innan jag åkte hemåt hann jag t.o.m lämna tillbaka en bok på biblikoteket och leta efter en skjortblus på rea (som dessvärre inte fanns kvar i min storlek - fan).
 
Så den här helgen har varit effektiv då jag har hunnit ladda upp batterierna inför en tuff kommande vecka genom att både umgås med mamma, pappa, Robin, Niclas, Mormor och farmor. Synd att det är svårt att hinna med vänner bara.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0