Jag har varit nedstämd och lite extra funderande sedan jag började skolan igen. Vilket betyder i ungefär en månads tid. Det känns lite konstigt eftersom att jag längtade tillbaka till skolan i början av sommaren och att jag inte ville sluta och gå på "sommarlov" i maj. Men jag tror att det beror på flera faktorer. Dels att jag har kommit in i vardagen på utbildningen (efter ett år), den nuvarande kursen är svår, lång och luddig. Samt att jag inte kom igång med träningen som jag hade hoppats i slutet på sommaren och att det inte varit någon sol hos mig på 2-3 veckor. Så jag har nog lidit av brist på D-vitamin i samma veva som min kropp har börjat ställa in sig på vinter och mörkret viket för mig betyder "vinterdepression".
 
Ja förhållandena har inte varit de allra bästa (men inte sämsta heller för den delen) men igår (förutom någon timme i söndags) visade sig solen och jag kände hur lite utav min energi kom tillbaka. Så därför tog jag tillfället i akt och gick till gymmet och förnyade mitt gymkort. Efter det kändes allt lite bättre men när mörkret sen föll på kom tröttheten såklart.
 
Annars så arbetar jag fortfarande i grupp med ett projekt. Projekt och kursslut är alltid intensiva, vilket tar på krafterna det med. Men hela veckan har vi försökt sammanställa en mellanredovisning som ska presenteras imorgon. Så ser läget ut just nu.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0