Den här helgen har mamma varit på besök hos mig. Igår gjorde vi stan med lunch, fika och sedan spontanbio. Vilket verkligen är olika oss - att bestämma oss för bio 1 timme innan bion börjar (för att man är sugen på popcorn) och inte fundera så mycket för vilken film  alltså. Därför såg vi Ballerinan och Uppfinnaren som handlade om att uppfylla sina drömmar i Paris. Sen åt vi lite kinamat innan vi gick hem till mig. 
 
Imorse började vi dagen med en promenad i parken/skogen innan vi åkte till mormor. Solen kom äntligen fram vilket var kul för att jag har inte sett den på två veckor. Så sen hälsade jag alltså på lilla mormor igen efter ca en månad sedan sist. Lilla mormor var trött och så var även jag när jag åkte hem men resan gick ändå fort med skissblocket i handen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0