Jag har haft en blandad vecka den här veckan. Den började med stress eftersom att en skrivuppgift som jag jobbade med förra helgen skulle lämnas in i tisdags. Parallelt hade vi veckans grupparbete som handlar om designverkyg och ramverk. Så måndagen var stressig men då gjordes också det mesta, vilket gjorde att jag haft mer att grubbla på resten av veckan. Sen har jag tagit två promenader - varav en med Camilla.
 
Men igår var allt bara dåligt. Jag funderade för mycket på framtiden och jag var lite osäker på min framtid på utbildningen. Idag har jag dock mått bättre och fåttl lite mer ordning på saker och ting. Nu hoppas jag att helgen blir bra och att efter regn kommer solsken. 
 
Först ska jag bara bocka av en gruppresentation imorgonbitt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0