Det har varit en regnig start på veckan. Igår var det typiskt måndag. På förmiddagen hade jag en föreläsning och workshop som var intressant men som dock handlade mycket om siffror (och det är ju inte min starkaste sida). Men under lunchen fick jag lock och ont i örat vilket gjorde dagen mer tung Så när föreläsningen var slut vid halv 3 gick jag hem och bäddade ner mig. Öronvärken blev bara värre och värre. Plus att jag började fysa och hade ingen aptit. Så jag trodde att jag var på väg att bli sjuk. Jag har fortfarande haft lock sedan dess men värken försvann tack och lov vid 5/6. Men idag har jag fått en uppgift och har läst hela dagen medan regnet har öst ner.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0