Jag tog långhelg den här helgen. Det ftersom att jag bara hade en indiviell skrivuppgift i veckan som skulle lämnas in i fredags. Så efter skrivande på det i tisdags och onsdags begav jag mig hemmåt i torsdags - mötte upp Niclas och var hundvakt till Zingo och Mellvin.
 
i fredags skrev jag klart uppgiften samtidigt som jag var hundvakt medans Niclas var på jobb/plugg. Sen på fredagskvällen åkte jag hem till mamma och pappa och åt pappas hemmagjord pizza.
 
I lördags gjorde vi en liten shoppingutflykt till ett klädvaruhus på förmiddagen. Efter lunch åkte jag sen tillbaka till Niclas och hundarna för att ta hand om dem. Men eftersom att jag har haft lock/ont i örat hela veckan fick de ta hand om mig också. Så vi hade en lugn kväll framför säsongsavslutning (2) av Reign.  Zingo höll på att äta upp mina vinigum också. den busen. Haha
 
Imorse, söndag, vaknade jag med en hund bredvid mig. Precis som i fredags. Men sen var jag tvungen att bege mig hem till mig igen så jag sa hejdå till alla och begav mig på eftermiddagen. Påvägen handlade jag lite mat så nu hoppas jag att jag är beredd på en tuff vecka med projektarbet, ont/lock i örat och kanske en förkylning (om mamma smittat mig). Ja det märks att det börjar bli vinter för jag börjar bli hängig och sänkt.
 
Det var mysig helg trots öroninflammationen (?) i alla fall. Dock var det mulet hela helgen trots att man hade blivit lovad lite sol.
 
// Pessemisten,halvsjuklingen & studenten Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0