Årets första riktiga höstbild.
 
Idag är det 1 år sedan jag tog körkort! Men det känns som igår. Tiden går väldigt fort. Det var en måndagförmiddag. När jag var klar åkte jag direkt till skolan för att jobba med första grupparbetet i ettan. Jag minns att jag var helt slut efter att all spänning hade släppt och att jag höll på att somna vid grupparbetet kl.7 på kvällen. Så det blev inget firande den dagen. Alla ni som kämpar som jag gjorde - det går bara framåt även om vissa dagar är tunga. 
 
Hur set livet ut ett år senare (idag) då? Jo jag har precis fått mitt första grupparbete i tvååan. Det känns motigit och svårt. Både igår och idag har jag/vi försökt komma igång. Men jag tänker hur som helst glömma det nu och gå på skisskväll.
 
P.S Öronen (inflammationen?) håller på att bli bättre (peppar peppar). Jag kom på igårkväll att locket hade släppt (successivt under dagen antar jag). Nu återstår bara att se om jag har dragit på mig mammas förkylning. Jag dricker igefärste då och då i alla fal och börjar vänja mig inför den rikitga hösten
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0