Den här veckan har jag haft en grupparbete med Camillla. Så vi jobbade varje dag med det tills i torsdas när det var dags för presentation. Sen var jag trots en skrivupgift inställd på helg men efter ytterligare en uppgift i fredags försvann helgkänslan. Men jag åkte ändå hemåt, som planerat och hade fredagkväll med Robin. Vi gjorde Tacos, hälsade på farmor en stund och kollade på film (Now you see me 2)
 
Idag och lördags var jag över till Niclas för skrivhjälp. Sen blev det kräftskiva hos Niclas kompisar på kvällen. Supergott var det fast att det regnade. Men idag har varit en riktig söndag med pluggångest till en början och en förkyld Niclas som jag inte riktigt hade tid att ta hand om tråkigt nog. Han var så snäll mot mig sist jag var förkyld. Mamma och pappa hann jag bara träffa en snabbis på eftermiddagen idag eftersom att de var till Tallinn. Typiskt att helgen är så kort.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0