Hela sommaren har jag velat läsa mer böcker, speciellt inom ämnet beteende och hälsa. Jag läste 2 över sommaren men hade inte tid för flera. Därför var det så kul att klicka hem dessa. Jag har börjat läst Introvert och lite ur den högkänsliga människan (sista bilden) men hoppas på att hinna med alla innan året är slut. Jag tänker defenitivt återkomma med reccension, speciellt på Den högkänsliga människan.
 
Annledningen till att jag vill läsa dessa böcker är för att jag länge har känt att mina krav på mig själv blir bara högre och högre, samtidigt som jag vill acceptera mig själv som jag är. Jag känner inte heller att jag behöver dölja det, som sagt: Jag ska våga vara operfekt och acceptera det.
 
Känner någon igen sig och har läst dessa böcker?
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0