Det är alltid tråkigt att lämna Augusti (även om det kommer med rutiner och höstluft). Men i år har Augusti dessutom inneburit extra mycket roligheter. För den här månaden har jag:
  • Svalkat mig i badtunnan efter en svettig dag på stan.
  • Varit på glasögonundersökning och beställt nya glasögn.
  • Fyllt 24 år men firat min födelsedag 2 dagar i förskott.
  • Gjort en egendesignad födelsedagstårta.
  • Jobbat på min födelsedag men ätit kräftor till middag.
  • Äitt på Pinchos två gånger.
  • Åkt ångbåt i skärgården till saltkråkan.
  • Badat i blåsten och inte velat släppasommaren.
  • Varit på årets Britney Spears konsert!
  • Peppat för Prag med Ian och Josefin över en enkel middag,
  • Jobbat mina sista jobbdagar för den här sommaren - sorgligt.
  • Blivit bjuden på Furuvik (av Niclas pappa) och Jill Johnssons konsert.
  • Haft 3, 5 fantastiska dagar i Prag med Ian och Josefin som vi sent kommer glömma.
  • Haft kräftskiva på landet med Niclas gäng.
  • Hälsat på farmor och släkten från Finland.
  • Försökt vila och återhämtat mig från sommaren och Pragresan,
  • Ätit på Pinchos med nya vänner från sommarjobbet.
  • Vilat efter hela sommaren och laddat för hösten.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0