Bilder från förra veckan och veckans portfolioarbete.
 
Sista veckan i skolan i jul är äntligen avkarad! Men jag har lite kvar att göra men jag har lovat Camilla att ta tag i det direkt efter nyår så det blir bara pluggat över jul om jag har tråkigt. Haha.
 
Den här veckan har vi avslutat portfolioarbetet och påbörjat monterarbete inför möbelmässan i Februari. Jag har också varit i verkstan  och slipat in i det sista på vår möbel. Sen har jag spenderat den här fredagskvällen med att städa samtidigt som jag har lyssnat på julmusik.
 
Men nu tar jag lite ledighet och hoppas att jag slipper bli sjuk när jag slappnar av. Jag tycker att jag har kännt förkylningssytom hela hösten och likaså den här veckan så vi får väl se. Jag behöver i alla fall komma ifrån skolan efter några intensiva veckor där. Niclas har jag inte träffat på fem veckor, familjen på 4 veckor och släkten och Niclas familj var det ännu längre sen jag såg.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0