Home Home 
Handdukar - 30 kr/st (ord. 79 kr/st)
Badhanddukar -90 kr (ord. 179 kr/st)
 
De nya lila handdukarna i mitt badrum har jag sprungit på hela hösten. Här har vi historien:
 
Först hittade jag handukarna på rea på H&M Home i September. Sen i Stockholm ledade jag efter badlakanen när jag var med Amanda. Men etersom jag inte hittade några köpte jag istället två hellila som mathchade bra på Hemtex istället.Men tror ni inte att jag springer på 2 st av en slump på rea två månader senare (i November), bara för det?! så då var jag ju tvungen att köpa dem också.
 
Men det slutar inte där - två veckor senare springer jag på ytterligare två (och jag hade ju vid det laget inte lika många av varje) så jag köpte dem med som reservhanddukar. Så nu kan jag tala om att jag har många fina handdukar och den som håller utkik kan göra fynd. Jag betalade dessutom 480 kr istället för ca 1040 kr.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0